søndag, april 02, 2006

På pinnene nå....


Det er altfor mange prosjekter nå. I tillegg til alle jeg har nevnt tidligere her, så har jeg begynt på en "bånsull-babyjakke". Min far kjøpte mønster til meg på Bånsull i Kristiansand og jeg måtte bare begynne med en gang mønsteret ankom i posten. Dessverre gikk jeg også denne gangen tom for garn.
Det jeg har fått ferdig er en fana-lue til mannen min (bilde kommer når dusken er festet) og et par sokker til den lille piken i huset.

Det er altså altfor mye på pinnene - men målet er nå å få ferdig denne jakken til husets lille pike før påske. Den har blant annet perlestrikk og vrangrander og strikkes i et nydelig garn fra Strikk innom.

2 kommentarer:

Kristin Helene sa...

Så mye fint du har på bloggen din! Likte veldig godt babyjakka. Kjempefin jakke og nyydelig modell!
Lykke til med alle prosjektene.

PeneLene sa...

Takk!
Kjempekoselig blogg du hadde også! Godt å se andre fans av sørlandschips!!