onsdag, oktober 25, 2006

Skjerf og lue til poden

Jeg elsker å strikke luer og skjerf til mine to små, og nå er det heldigvis blitt så vått og kaldt at jeg kan rettferdiggjøre et sett til. Dette er strikket i dobbel Rauma-babyull. Oppskrift fra mitt eget hode, selv om jeg har strikket slike skjerf etter flere oppskrifter før, blant annet Garnstudio.

Jeg har også laget en brosje med en heklet blomst, en heklet og tovet blomst inni, med knapp og tynt silkebånd. Jeg har laget flere av disse og de gjør seg godt, synes jeg.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid koselig å stikke innom bloggen din! Du lager utroloig mye pent!! Rosenborgsjalet ditt var bare utrolig lekkert!
Ha en fortsatt fin dag!

Anonym sa...

Kjempefine ting du har laget. Sjalet nedenfor her var nydelig, og den brosja var skikkelig stilig!

siripirisiri sa...

Brr..
Absolutt på tide å strikke luer og skjært.
Fikser du et par votter til meg og med det samme?
(må finn fram oljeovnen på datarommet snart altså..)

Siri:)

Anonym sa...

Så nydeleg sett du har strikka! Rosetten var og kjempefin..

Ingrid sa...

Så fine ting du har laget! Du er flink! :)

Nette sa...

Den brosjen var veldig fin!

Anonym sa...

Nydelige ting du lager. Sjalet var også helt topp! Ha en fortsatt fin helg med masse håndarbeid!

A sa...

Snygga saker! Du är så duktig på crafts! :)

Anonym sa...

utrolig fin brosje;o)

Anonym sa...

Kjempe flotte ting du laget