onsdag, oktober 05, 2011

Tankestreg

 
Jeg må bare beklage treig bloggaktivitet. Det er mye reising for tiden, og liten tid til oppdatering. Nå er det imidlertid høstferie, så da skal jeg klare å få til noen innlegg :) Vi skulle egentlig dratt på fjellet i dag, men den mellomste kastet opp i hele natt. Da er ikke hytte uten vann tingen hvis dette skulle spre seg. Vi får prøve å ha ferie hjemme i stedet.

Kjolen er Tankestreg fra Geilsk. Jeg strikket den for en liten stund siden - jeg må også tilføye at jeg er suuperimponert over hvor raskt jeg fikk garn og mønster i posten etter at jeg bestilte. Garnet var nydelig å strikke med og kjolen ble raskt ferdig selv på litt tynne pinner. Jeg angrer kanskje litt på fargevalget. Selve skjørtet ble litt blast, men bryststykket har en nydelig rosefarge. Vel, vel - Ingrid er fornøyd, så da er alt greit. Det er også farger hun ikke har så mye av i skapet fra før av :)




Så får vi håpe på litt strikkekvalitetstid og ikke mer oppkast her i heimen. Fortsatt finfin uke til alle som er innom!

6 kommentarer:

Monstermønster sa...

Oppkast er ingen favoritt her i huset, så jeg håper dere slipper unna mer!

Kul tankestreg, Geilsk har mye gøye løsninger, og jeg fabler om en sånn til datteren når hun blir litt eldre.

Anonym sa...

For ei flott jente! Og du strikker så masse fine ting atte!
Jannicke

MissLucy sa...

nydelig kjole! Jeg likte fargene kjempegodt, synes ikke de var blasse

Anonym sa...

Hei, så godt at det er fler enn meg som er Bente Geil fan! Men vet du at Blå tråd på Harebakken har garn og mønster fra Geilsk, og andre danske. De sender også! Hilsen Kari i Strikkemakeriet.

Penelene sa...

Hei Kari- jeg pleier ofte ta turen innom Harebakken når jeg er i Arendal. Nå skal jeg jammen meg innom neste gang - for jeg er frelst på Geilsk! Takk for tips!

Anonym sa...

Kjolen var nydelig og modellen likeså. Jeg legger merke til bare føtter i høstløvet.

Her i Trondheim våknet vi til frostrim i gresset denne dagen. Brrrr

Ha en fin helg!!