mandag, september 28, 2015

Il grande favorito II

Nå er det vel omtrentlig ett år siden forrige blogginnlegg, og jeg fortsetter der jeg slapp Il Grande Favorito - og denne gangen til meg. Mønsteret er helt genialt - dette er min tredje versjon, og den kan varieres i det uendelige. Morsom og veldig rask å strikke. Jeg har brukt Cozy fra Pickles - et helt nydelig garn som er så mykt så mykt.....

Garn: Cozy fra Pickles / ca 2 nøster i hver farge
Pinner: 6 mm

Da skal jeg forsøke å komme godt i gang med bloggingen igjen - det mangler ikke akkurat på ferdige strikkeplagg, for å si det sånn. 
Høstferien er i gang og 2 prosjekter blir med på fjelltur! Finfin ferie til alle som har det!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Hei!
Jeg har vært inne sett hos deg å fant at du har strikket en Rillestrikk jakke i sandnes alpakka kashmir. Du skrev at det var fra hefte nr 4. Jeg har også begynt på den jakka, men har nå mistet heftet så jeg får ikke fortsette med jakka: Kan du hjelpe meg? Trenger et produksjons nr på det hefte. Har du det?
Mvh Bodil

Shafira Aulia sa...

"Thank you for nice information
Please visit our website unimuda and uhamka"