torsdag, november 01, 2012

Ugler i fleng

Monstermønster starter gjerne noen nasjonale trender, og dette blir nok en av dem. Jeg kastet meg på. Mønsteret er Choette, og jeg har strikket 4 stk i løpet av en kort helg. Her vises 2 av dem :) Strikket bare i restegarn - litt forskjellige nyanser holdt dobbelt, på pinner 6 mm. Knapper til øyne. Jeg droppet duskene etter mottagers ønske.




Det er søren meg ikke lett å få gode bilder når det regner fra morra til kveld. De timene det skulle være lyst har bare forsvunnet.
Håper det blir bedre vær i helgen - før jeg råtner på rot :)

5 kommentarer:

Komadyret sa...

Knallkjekke luer å strikke, har også strikket to stk foreløbig men har planer om flere ;)

Blåbærlina sa...

Så fine!
Og veldig stilig med restegarnsstrikk på disse,
Hvem sier vel at ugler bare kan være ensfargede?
Skikkelig søte!

Gro sa...

Kjempefine luer og vakre modeller!

frksnupp sa...

skjønne ugler! ser at det må noen slike på pinnene snart.

Guro sa...

De er så fine, disse ugleluene! Her hjemme har poden plutselig ønsket seg rød nisselue istedet for blå.... og kjenner jeg meg selv rett, så bruker jeg litt tid på det, så da blir det nok et nisselueprosjekt her, istedet for søtt ugleprosjekt...