søndag, mai 28, 2006

På tur i hjemtraktene

Familien tilbragte helgen i hjemtraktene. Jeg hadde bursdag og foreldrene mine var så greie å holde et lite selskap for meg. Jeg fikk flotte presanger, et lass med reker og en knallgod hvitvin!Min datter var kjempefornøyd - vi fikk nemlig det hun kalte "rekekake". Det går an å servere reker på mange måter, men denne er jo flott.


Bestefar hadde pynet seg for anledningen med et kjede min datter kreerte for en stund siden. Hun var veldig fornøyd med det :)

Jeg må også få lov å vise frem hagen til svigerfar. Den er noe helt for seg selv. Ennå har ikke blomstringen begynt, men snart er det blomster overalt i mange, flotte bed. Hagen er kjempestor, og midt i er en nydelig dam med salamandere. Fra stuen går en bred steintrapp med vilvin som omkranser.

Ingen kommentarer: