onsdag, oktober 11, 2006

Høsten nærmer seg

Det har vært så fint vær så langt denne høsten at jeg ikke har fått noen høstfølelse i det hele tatt. Jeg elsker høst og det pleier å trigge strikkegeleden og strikkeiveren min masse. I helgen var i på fjellet og da kom høstfølelsen for fullt. Jeg strikket ferdig et skjerf i en utrolig fin grønnfarge - Alpakka fra Husfliden. Mønster fant jeg på Garnstudio. Min mor var med på hytta og likte skjerfet så godt at hun skal få det. Jeg er også ferdig med restegarngenseren til vesla.
Så er jeg nesten ferdig med et Rosenborgsjal til meg selv i en lindegrønn farge - Finullgarn fra Husfliden. Jeg holder også på med en strikkejakke til meg selv og luer til ungene, så nå står det ikke lenger på lysten - bare på mangel av tid!!

Det begynner også å nærme seg jul, og selv om jeg innser mine tidsbegrensninger når det gjelder strikkede eller heklede julegaver i år, så må jeg bare vise disse søte tingene jeg fant på Danielle sin blogg: http://landesgeeks.com/Danielle/blog/


Ellers skal jeg forsøke å legge ut bilde av mine ferdige produkter i løpet av helgen. Men det spørs hvor mye tid det blir - jeg skal nemlig være barnevakt for en liten baby fra lørdag til søndag. Tror mitt eldste gull på 4 gleder seg mer enn mor :)

Ingen kommentarer: