søndag, februar 03, 2008

Ny uke nye muligheter

Tiden er relativ - som den kan snegle seg av sted i uka for så å rase av sted i helgen. Helgen har vært så bra, men akk så kort.
Litt har jeg da fått strikket. Min manns snille tante M var i Danmark og kom hjem med deilig alpakka i mørk rosa og en skjønn støvete grønn. Takk! Det skal bli like jakker til hver av ungene, og jeg er straks ferdig med den eldste sin. Jeg hadde sikkert vært ferdig for lenge siden om det ikke hadde vært for en skikkelig knute på garnet. Jeg venter på at mannen skal bli ledig så han kan sette sine ingeniørkunnskaper i verk. Den blir veldig fin. Oppskrift fra Garnstudio.
Dessuten fikk jeg de fineste rosene jeg har sett noen gang da mamma kom på middag på fredag. Bildet yter dem ikke rettferdighet. I tillegg fikk ungene hver sin skjønne mosegrodde potte med perleblomster. Etter mye bestikkelser står de nå på kjøkkenbordet :)


Ha en fin ny uke, alle sammen!

5 kommentarer:

Merete sa...

heldig du som har fått så herleg garn!! og rosene ..alldeles nydelege!!

Nette sa...

Så kjekt og praktisk med garn-gave da:) Rosene ser vakre ut!

Eva sa...

Det blir fine jakker! Så heldig du er som har barn som vil bruke det du strikker. Her i huset er det full nekt, det eneste som til nød brukes er sokkene...men det er vel sånn det er med en "wanna-be-14is" som ikke er helt "14is" ennå. Ha en finfin uke :)

chocolatehead sa...

Nydelige roser :)

Garnstudio har så mye fint til de små, herlig farge du strikker med nå :)

Lena sa...

Innmari flotte roser!! Og rosafargen på jakka var veldig flott, den blir nok fin når den blir ferdig:-) Jeg sier som Eva, her i huset nekter guttene alt som er strikket eller hjemmelaget:-( Ønsker deg en flott helg!