onsdag, november 19, 2008

I live?

Jada, herved bevist står det fortsatt til liv. Jeg har fått flere spørsmål om jeg enten er gått i dvale eller tatt kvelden.

Det er hektisk for tiden. Jobben krever mer en sitt og ungene har jo fått en haug med fritidsaktiviteter. Hele huset skal males og pusses opp. Det er ikke fritidsproblemer å snakke om . Jeg klarer å strikke litt innimellom , og jeg skal få prøve å legge ut noe til helgen. Da skal vi ha en hjemme-alene-helg. Det har vært mye besøk og arrangementer i det siste, nemlig.

Jeg må ærlig innrømme at jeg sniker meg innom bloggene deres i lunsjpauser og andre pauser, men er lite flink til å legge igjen kommentar. Får håpe førjulstiden blir litt roligere.

Legger igjen noe verd å fnise over (klikk på bildet så blir det stort nok til å lese):









Kilde: Aftenposten

4 kommentarer:

mali-mo sa...

Hahahaaa, jeg fikk meg no en god latter!

Gleder meg til du er tilbake ;)

Lena sa...

Du er dypt savnet og det var koselig med noen ord fra deg! Ikke alltid tiden strekker til nei, men gleder meg nå allikevel til å se bilder over hva du har "mekket" siden sist:-) Klem

Nette sa...

Hihi..morsomt:)
Jeg er sikker på at jeg har mye bedre tid enn deg, men jeg føler ikke at jeg rekker noe særlig blogbusiness for tida jeg heller.
Det er SÅ mange der ute nå, det var lettere i "gamle dager", men så gøy å myse rundt likevel da:)

Anonym sa...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!