søndag, september 06, 2009

Salige søndag

Siste strikkenytt. Luen ble ferdig forrige helg. Denne uken har jeg ikke rukket å tenke på å ta frem pinnene engang.
Garn: Dobbel Sandnes Alpakka
Pinner: 4,5 og 5 mm

Smuldrepaien er ferdig og klar for ovnen som er okkupert av deilig steik på grønnsaksseng. I dag har vi hatt en deilig dag - endelig viste solen seg. Vi har vært på barneorientering i skauen og rensket opp det verste i hagen. Jonas står nå med badebukse og spyler oppkjørselen (nei, det er ikke så varmt). Snart kommer hyggelige middagsgjester. Eneste skyen på himmelen er de 5 rapportene som skal pløyes før i morgen tidlig.

Grattis med dagen, svigerinne B!

Ha en finfin søndag alle som er innom - og en knall uke!

6 kommentarer:

chocolatehead sa...

Et herlig søndags innlegg! Må si middagen frister, også dessert da...;)

Lua er knallfin, lilla er en herlig farge!

God søndag videre :)

Guro sa...

Kjempefin lue!
Høres ut som at dere har en flott søndag. Fikk skikkelig lyst på søndagsmiddag og dessert nå... Kos dere resten av dagen!

one K sa...

Smuldrepai, det har jeg aldri smakt før.. Vanskelig å lage?

Luen var kjempeflott!

Anonym sa...

Ser ut som ein fin-fin søndag! Lekker hue du har strikka :D

Eg har reservert eit par fotografvottar til deg, med grønn kant: www.knittingandsomesale.blogspot.com (dei vert lagt ut i morgon). Om du har ombestemt deg, så gje ein lyd.. Då kan eg selje dei til nokon andre ;)

Ha ei fin veke!!

chocolatehead sa...

Innom for å ønske deg en god søndag! :))

Eva sa...

Måtte bare "løpe" rett inn hit etter å ha sett kommentaren din! Så morro og kjempehyggelig! Det som er litt rart er at jeg har hatt det på følelsen siden i sommer...
Gleder meg til å lese mer i løpet av helgen! :D Ha en superduper helg, her skal det jobbes, men det blir sikkert fint det og ;)