fredag, juni 11, 2010

Hage




Joda - det er altfor mange innlegg om hage: Men jeg må bare vise litt av min. Jeg har en park. 2 mål blomsterflora fra tidlig vår til sent på høsten. Også har jeg en dam med salamandere midt på. Jeg går bare rundt og nyter og kjenner med veldig veldig heldig.

Det er svigerfar som har stått for beplantning og forpleining gjennom mange år. Så var det bare å holde dette ved like :)

Det er endelig fredag og endelig litt regn til en noe uttørket hage. Håper solen titter fram igjen i morgen.
Disse litt smågretne gleder seg nå iallefall til litt ekstra tv-titting. Tror jeg ........
God helg!

5 kommentarer:

Judith sa...

For en herlig hage:-)Jammen godt det kom litt regn, det må være litt å vanne på.

Eva sa...

Ser gjerne mere hagebilder jeg, for dette var jo helt fantastisk! Og så må jeg innrømme at jeg ble kjempemissunnelig på kjempevalmuene dine (for det er det det er?)! :)
Gjør jo heller ikke noe å være smågretne unger når de er så skjønne som dine :) Finfin helg til dere! :)

[ barn i heimen ] sa...

Fine hagebilder:) Og smilte godt av ungene klar for tv!

Du - de gaveposene var geniale. Kanskje jeg kan prøve meg på de. Bør jo være en grei start for en nybegynner!!

God helg!

Penelene sa...

Joda Eva - det er kjempevalmuer. En hel eng av dem. De er så stilige.
Takk for lenke til plakat. Har nå fått bestilt en av Ingrid! Strålende helg til dere også. Jobbefri?

Anonym sa...

Åååhh - du har grønne fingre i tillegg til strikkefingre. Mine fingre skjønner ingenting grønt dessverre.

Ha en super helg!