lørdag, februar 12, 2011

I bruk II


Dette bildet fikk jeg på mobilen fra min venninne Annette. Tror ikke det er kvaliteten i seg selv det går på, men mer hyppig bruk. Jeg har heklet og tovet uendelig mange av disse tøflene, og det er fint å se at det er flere enn jeg som blir avhengige av å ha dem på beina. Oppskriften er den samme: Ballerina Babuschka Spippers.  Mønsteret er laget av Guro som har bloggen M.i.l.c.h.s.h.a.u.m.



Heklet i Eskimo, 200 g på heklenår nr 7.
Men nå tror jeg at jeg må ha en pause fra disse tøflene. Jeg har oversteget produksjon på 30 par - nå må jeg kanskje utfordre meg selv litt:)
Det er søndag morgen, jeg sitter med en deilig latte og blogger, mens mannen monterer nytt spisebord. Det er ikke verst før klokka 8. Vi får gjort mye i helgene takket være vår lille vekkerklokke Jens.

Håper alle får en finfin søndag!

4 kommentarer:

Eva sa...

Jeg er avhengig! Hadde ikke kommet meg igjennom vinteren uten! Så tusen millioner takk igjen til deg! :) ha en finfin søndag! :)

Siren sa...

Så deilige tøflene ser ut! Og så utrolig kjekt når andre er fornøyd med det en lager:) Skjønner da at produksjonen har oversteget 30... :)

Guro sa...

Så bra! Ingenting er bedre enn at det man lager blir satt pris på og brukt masse. Det er så lenge siden jeg har laget slike selv, har et par med tilsvarende hull, så kanskje det er på tide...

Fidus sa...

Mine begynner også å bli litt tynne under, men det skyldes nok bruken ( eller det kan være at Cortina ikke er helt egnet...) Er igang med et par i dobbel safir ( eller var det det andre...), kanskje de holder bedre.. Den største utfordringen er egentlig å få de passe... til nå har Mannen fått et par, minstebarnet et par og kusina et par- og et par har jeg rota bort... og et par passer til mannen, men han vil ikke ha rosa. På seks forsøk er det kun et som passer til meg...