torsdag, april 19, 2012

Little sisters dress

Det går mye i babystrikk for tiden. Denne var jeg ferdig med i januar, men så har jeg rett og slett glemt å blogge den. Som vanlig var jeg på vei til barselbesøk uten å forevige strikken, da fotografen på jobb var sporty og tok noen snapshots på vei ut. Mønsteret er bare å anbefale - finnes her, helt gratis og på norsk. Designet av Tora Frøyseth. Jeg er usikker på hvor mye garn det gikk med, men den er strikket i Drops Alpaca på pinner 3 mm. Sokkene ble til av rester som ikke helt holdt, men tror ikke babyen bryr seg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så søøøt den ble. Jeg synes det er bare kult med at sokkene fikk litt annen farge. Jeg ser det kunstneriske i det :-)

Ha en fin kveld!

Blåbærlina sa...

Så fin kjolen ble! Fikk lyst til å strikke den, legge opp med det samme!
Klem