søndag, januar 13, 2013

Nytt år nye muligheter. Også på syfronten

Godt nytt år, alle bloggvenner. Det har vært en knallkoselig jul og nyttårsfeiring. Hverdagen kommer bare så altfor fort.
Jeg har selvsagt strikket mye i julen også, men med fullt hus og selskaper hver dag, så ble det ikke helt i henhold til plan. Et barnerom har jeg også pusset opp innimellom. Så da hverdagen kom trengte jeg et raskt og fint prosjekt. Det ble et vatteppe a la Mrs. Hardy. Det var nemlig Ingrid som måtte ha nye farger på veggene og litt nye oppbevaringsløsninger. Da passet plutselig ikke sengeteppet heller. Jeg har lett og lett - i butikker og på nett. Men fant ikke noe som kunne være fint. Så kom jeg over dette innlegget hos Mrs. Hardy. Jeg lagde dog et teppe på 150 x 200 cm. Det ble kapret til sofaen, så jeg har allerede kjøpt inn nytt til Ingrid. Det tok ikke mer enn 1 time på lørdagskvelden - perfekt mellom minstemanns leggetid og Nytt på nytt ;-)



Da er det bare å nyte de siste par timene med helg før hverdagen slår til igjen.
Håper alle får en finfin uke!!

4 kommentarer:

Guro sa...

Godt nyttår!
Synes det høres ut som at du har vært vanvittig effektiv, som har pusset opp i juleferien Ü
Kjempefint teppe dette. Har du overlock? Eller har du sydd det på en vanlig maskin?

Muskats blog sa...

Tøft og enkelt teppe! Og luen i forrige bloggeinnlegg var nydelig, jeg skjønner godt hva du mener med hullmønsterproblematikken ;) Sliter litt selv, men så moro når man får det til.

Penelene sa...

Guro: jeg har sydd på vanlig maskin med en søm som "ligner litt".

pickles sa...

Hei. VI skulle gjerne hatt kontakt med deg i forhold til et morsomt prosjekt:) Kunen du skrevet en mail til oss, hallo@pickles.no?