torsdag, april 19, 2007

På trynet


I dag fikk jeg en telefon som mødre helst ikke vil ha. Barnehagen kunne fortelle at min sønn hadde falt ned en bratt trapp. I tillegg til skader i ansiktet, trodde de han hadde fått hjernerystelse. Jeg har neppe løpt så fort til bussen noengang. Heldigvis var det en pigg og lattermild gutt som møtte meg. Ingen hjernerystelse - og en is hadde kurert alt som var vondt. Han ser dog ikke særlig bra ut. De kalte ham bare Rudolf i barnehagen :)

For en stund siden heklet jeg denne lua til niesen min i Trondheim. Siden jeg har ambisjoner om en matchende veske som er halvferdig, så blir den ikke sendt. Kanskje veska kan ettersendes siden det nok ikke er mange dagene som er kjølige nok for en ullue.



Jeg har helt glemt å vise frem en kanin som ei god venninne og kollega har sydd til min sønn. Han elsker den, og den er nå med ham overalt. Min 4-åring fikk en lik (bare rosa, selvfølgelig). Jeg er veldig glad i sånne "alternative" kosedyr.



8 kommentarer:

Anonym sa...

HEi så skjønn den ugly-dokka til sønnen din er! De er skikkelig i skuddet de dokkene der :) Me likey! :)

Cloudberry sa...

Stilig dukke :)

Anonym sa...

Den lille niesen gleder seg!!

Anonym sa...

Stakkars liten då, bra det gikk fint til slutt. Ha en super uke.

Anonym sa...

Stakkars liten, det var bra allt går bra med han nå. Kjempe skjønn kose bamse.

Verkstedet sa...

hei. fikk lyst til å sette inn et veldig likt bilde av minn gutt...han har ganske lik nese...
kul bamse, laget den selv?

Nette sa...

Ååååh, stakkars lille Rudolf daaa! Må være ekkelt å få en sånn telefon ja, uff! Men det er utrolig hva de tåler når de er så små. Bra det iallefall...Heklalua var kjempesøt den!

Penelene sa...

karoline - det er ikke meg som har sydd, men en veldig dyktig venninne.

Tenker det er flere gutter som våre der ute :) Det går heldigvis fort over.

Nå skal jeg sjekke ut bloggen din :)