mandag, april 09, 2007

Siste dag i påskeferien

Da er påsken over for denne gang. Vi har hatt en tur på fjellet, men mye vind og lite sol ga en påske som ikke helt svarte til forventningene. Vi fikk likevel noen små turer og frisk fjelluft i lungene. Ingen brunfarge i år - det blir innkjøp av solpudder i morgen :)

Det var deilig å komme hjem, og jeg hadde gledet meg til å få frem hagemøblene og handle inn vårplantene. Men så snødde det gitt - hele går og i hele natt. Nå er det på vei bort igjen, men det var jo ikke akkurat det som skulle til for vårstemningen akkurat nå. Vi fikk en deilig dag tross snøfallet. Hele familien dro på kino og så Elias og kongeskipet. Det var første gang min lille pode på 2 år var på kino. Han blunket ikke første halvtimen, så dette må gjentas snart.

Jeg har likevel fått sådd en hel masse i dag - både blomster og grønnsaker. Så da er det bare å håpe på nok sol.


Det eneste håndarbeidet som er gjort siden sist ble ferdig rett før påske. En ny heklelue som min datters beste venninne fikk med seg på ferie. Snuppa mi er modell.
Jeg har laget lys som jeg skal ha ute så snart snøen er borte og hagemøblementet er oppe. De er ikke pyntet ennå, men jeg har kjøpt inn blonder. Jeg er litt usikker på om jeg bare skal bruke ståltråd eller kobbertråd og kanskje noen perler for å få det litt røffere.





5 kommentarer:

love.boxes sa...

Cute hat. Love it! :)

Nette sa...

Så fin den lua ble!

Anonym sa...

Her var det mange fine bilder! Og pynten på den lua ble knallfin :O) God helg.

Anonym sa...

Åh helt nydelig lue, den var jo sååå utroligt søt.

Skrapkaka sa...

Så smart det var å støpe lys direkte glassa! De sprekker ikke når de har brent litt ned da?
Lua var også kjempeflott:o)
Mvh Annicen