søndag, august 09, 2009

Hei sveis

Jeg har gjort det! Klippet av meg alt håret. Det er deilig! Jeg angrer på at jeg har vært så pysete frem til nå!Vi bakte pepperkaker i går. I forgårs måtte vi begrave ungenes siste oldeforelder. Det var fryktelig trist, og minsten fikk så lyst på pepperkaker for det var så koselig at det kunne veie opp litt for noe av det triste. Det viste seg å være en veldig god ide. Pepperkaker er godt selv om det er sommer.
I dag håper vi på litt oppholdsvær sånn at vi kan plukke litt blåbær på turen. Jeg har strikket litt siden sist og skal prøve å få tatt noen bilder så snart som mulig.Ha en fin fin søndag!

9 kommentarer:

Fidus sa...

Så flott du ble! Mine lokker sitter absolutt ikke trygt, men når man sjelden går til frisøren, så blir det deretter... Det er ett eller annet med at når man ( dvs meg) er over 40, er det ikke alltid langt hår er like flott ( dessuten blir jeg lei hele møkkahåret). Men blåbær, det skal vi plukke nå! Og sopp! Ha en flott dag!!

one K sa...

For en flott hårsveis. Skulle ønske jeg kunne blitt litt tøffere, jeg også...
Pepperkaker er gått året rundt, kos dere!

Hobbygåsa sa...

Så stilig du ble på håret! Ja er det ikke rart hvor pysete vi er til å endre på utseendet, og når vi først gjør det så blir vi så fornøyd :-) Det høres koselig ut med pepperkakebaking, de er gode året rundt de!

Anonym sa...

Så fin du ble! Du kledde virkelig den frisyren. Jeg har lovt min mann å ikke klippe meg, men personlig er jeg enig i Fidus - det er egentlig vel så fint med kortere hår når man når en viss alder.

chocolatehead sa...

Pepperkaker er helt klart god medisin på triste dager...:)

Du ble knallfin på håret, kledde deg virkelig! Jeg klippet meg også sånn sist i april, merkelig nok! hehe Men hos meg skal det få vokse seg litt lengre igjen, har så tykt hår at det bare ble slitsomt å få det til å ligge fint.

Håper dere får en fin helg! :)

chocolatehead sa...

Helluen! Er aldri helt sikker på hvor det er best å svare på spørsmål i kommentarer på bloggen min...men tar sjangsen på at du ser det fortest her. Min favorittlue er nok Felicityluen, den sitter godt og er passe baggy. Jeg kler nemlig ikke luer som ikke er baggy. Ellers er Hermioneluen veldig fin.. Stripey liker jeg også, for den ser ikke så ille ut på meg selv om den ikke er baggy. Den er også veldig tett og god.

Eva sa...

Det håret som ble igjen er kjempefint! :) Når ting er trist er det godt å finne akkurat den tingen som klarer å trøste!

månestråle sa...

Det er så trist når man mister noen man er glad i. Skjønner godt at det er fint å lage pepperkaker da...

Jeg syns du er kjempefin med "kort" hår og jakka i forrige innlegg er nydelig.
Håper du får en fin uke:-)

Hilde sa...

Takk for melding på blogg, og den hvite løgnen om at jeg ikke ligner en hvalross, tas imot med takk :-)
Ps: Du har en fin blogg!