tirsdag, mai 25, 2010

Ombruk

En gang for lenge siden strikket jeg bolen på en jakke til snuppa i lys lilla muskat. Formen ble ikke så fin, og jeg la vekk strikketøyet og begynte på noe nytt og mer spennende. Et par år etter har jeg så rekket den opp. Jeg fant noen rester lystgrå Lerke, og strikket etter eget hode. Knappene er knall lilla, men det synes ikke så godt på bildet. Modellen er noe uinspirert siden venninnen står og venter for å ta følge til skolen.


I dag har jeg hatt bursdag. Og en fin bursdag ble det med koselig middag og fine gaver!

8 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Gratulerer så masse med dagen! Så flott jakke, og så nydelig fotomodell. Skjønner at venninder trekker mer enn fotoshoot ja, men hun kledde iallefall jakken riktig godt. Ha en fin uke!

Siren sa...

Gratulerer med dagen! Kjempefin genser på kjempesøt jente:)

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag og kjempefin jakke. Synes den ble helt topp.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som var!! :D Flott jakke, av og til lønner det seg visst å rekke opp og begynne på nytt :)

Eva sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eva sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eva sa...

Vet ikke hva som skjer med internettet nå jeg, men kommentaren min kommer flere ganger så jeg har slettet litt. Prøver igjen:
Veldig fin jakke på veldig, veldig pen jente! Flinke du!
Og gratulere med dagen her også! :D

Ønsker dere en finfin helg! Jeg trodde jeg skulle ha en fri helg, men så skulle jeg visst ikke det...må jobbe en kort vakt på søndag. I kveld sitter jeg hjemme og føler meg skikkelig gammal, mens Julian er og ser på faren sin spille konsert. :)

Eva sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.