tirsdag, september 03, 2013

Trendnisse - lue igjen

Klart jeg skal strikke bølger, jeg også. Bare lenge etter alle andre :-) Fineste eksemplar finner dere hos m.i.c.h chaum her. Det er utgangspunktet for denne lua. Samt grunnoppskriften fra Frk. Snupp som dere finner i linken her. Får aldri nok av denne modellen.
Pinner 3mm, og rester av Sisu i skittenlyseblå og grå. Veldig tilfredsstillende å bruke noen av de mangfoldig kiloene garn som har samlet seg i løpet av noen år. 


Finfin uke til dere alle. Jeg skadet hælen på trening i går, så nå blir det nok mer strikking fremover  - på bekostning av fysisk aktivitet. Det er ikke akkurat fingrene som trenger trim på denne skrotten. Men jeg klager ikke - jeg tyter over av strikkelyst på nye prosjekter, men forbyr meg selv før jeg er ferdig med minst 3 UFOer. 

8 kommentarer:

Eva sa...

Dobbelt trendy den lua! Kjempefin kombo! Tror jeg må herme - igjen.... ;) må bare ha en pause fra 3er pinnene etter tre Bellaer på rad....

Martine sa...

Så fin denne var! Jeg holder også på med ufostrikk for tiden, og prøver å få rensket skikkelig opp i strikkekurven :) Foreløpig går det faktisk ganske bra, så vi får se hvor lenge det varer :)

frksnupp sa...

Finfin luemix! Henger etter med de bølgene jeg og. God bedring til hælen, og nyt den ekstra strikketida.

Penelene sa...

At du orker, Eva :-)

Guro sa...

Søte du! Som linker til min amatørmessige bølgelue Ü Ü Ü
Din ble jo superfin! Jeg må så absolutt prøve frk. snupps lue, den er så fin!
God bedring til deg, håper foten leger seg fort. Og kos deg med strikkepinnene i mellomtiden Ü

Guro sa...

Så kul den ble! Tror jeg må herme etter trendnissen, jeg:-)

Penelene sa...

Guro: Amatørmessig, du liksom! Det va rda jeg så din at jeg ville strikke en :-)

Guro sa...

:o)