torsdag, september 27, 2012

For den fineste vennen - Baktus skjerf

Jeg er så heldig som har verdens beste venninne. Hver gang jeg snakker med henne, så føler jeg at jeg blir et bedre menneske. Derfor kan jeg også strikke et stort Baktus-skjerf. På pinner 3 mm. Med et deilig og mykt lin-garn. Det er ikke så mange andre som er verd et par mil med rettmasker.

 Jeg gikk tom for garn etterhvert -men pytt pytt - det ble mer stilig med litt ekstra farger på den ene kanten. Oppskrift finnes her.


Så får jeg heller huske på å gre håret til den litt gretne modellen neste gang :)
Snart helg dere!!

3 kommentarer:

Blåbærlina sa...

Så fin baktus og nydelige bilder og farger!!
Søt modell du har :o)

eva sa...

Tøff Baktus! Og hun er jammen heldig som har deg som venn også! :)

siwi sa...

Gode venner er viktig å ta vare på, da sliter man seg gjennom x antall rettmasker med glede! Har strikket dette selv flere ganger, greit tv ikke tenke strikk...trenger det også!